- sur tjej

Hallå på er
 
Jag är faktiskt lite sur idag. Asså jag har legat och kollat på tv heeeeela dagen, inte gjort ett enda piss. Skulle ha vart med Lina idag fast lite senare, meeeen det vart ju inte så. Gör mig ännu argare och ni är döda, jag skojar inte! haha
 
Men bortsett från allt dåligt så... är allt fortfarande sämst haha! Men endå, jag mår väl bra, livet kunde ju ha varit sämre men det är fan på gränsen alltså. Jag kanske ska ut och ta en promenad snart. Vi får se. Nånting måste jag göra iaf annars kommer någon här inte kunna somna inatt eftersom att mina ben inte kommer vilja vila något mer. Haha, jag sitter verkligen här och ser helt efterbliven och förstörd ut. Herregud. Hela den här dagen blev sämst. Tänk er att från att vara super glad tralalala till att du inser att du kommer bara vara hemma idag iaf... Ingen bra känsla..
 
Nej men nu ska jag väl ut och gå iaf då. Jag måste göra nåt! Ha en bra måndag ♥ PUSS
Förresten så får ni jätte gärna skriva filmtips!
 


Kommentarer
Linnea

alltså dethär är ingen film men Pretty little liars, man kan kolla på alla avsnitten på www.swefilmer.com :)

2012-06-25 @ 19:35:56
URL: http://www.welovee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0