- söndag

hejhej..

Så himla arg och besviken just nu. Men eftersom man inte ska "skriva ut sitt liv" på internet och aldrig skriva upp massa problem och sånt så tänker inte jag fortsätta skriva nåt om det. Blir bara besviken på folk ibland.

Min dag har varit bra annars, har solat med lina i hennes säng, hon har ett stort fönster precis vid sängen satt vi öppnade det helt och låg där och chillade. Sen när jag skulle börja dra mig hemåt det var där alla problemen började. Först så springer jag upp för värsta backen som en jävla antilop, haha, och så åker bussjäveln ifrån mig typ i sista sekunden. började typ böla.. sen börjar såklart nästa problem och nästa och sen kommer 1000 andra problem upp och då blir det för mycket. Jag önskar att jag hade så mycket och glömmer vad jag faktiskt har. Det är det som är problemet.. Men alla har väl dåliga dagar. Stay strong

Nu ska jag väl städa mitt rum, duscha, käka osv.. Ha en bra söndag allesammans, det är ni värdaPUSS

image description

image description


Kommentarer
amanda molander

åhh den översta ser ut som en weheartit bild!!!! superfin :)

2012-06-11 @ 21:41:18
URL: http://amandamolander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0