- sommarlov!

Nu har jag äntligen sommarlov! Så otroligt skönt, åååh mår så jävla bra!

Igår var det ju skolavslutning och så åt vi på thai osv, sen på kvällen firade vi ju självklart att det är sommarlov, på nixtafesten "jag dansar alltid nykter". Det var väldigt kul! Va med massa människor där och dansade osv. I början var också "mange makers" där. Så det var en väldigt lyckad kväll.

Idag har jag och lina varit hur trötta som helst, vi har bara legat i sängen hela dagen. Men vi är väldigt trötta efter både grönan och festen igår. Satt det är skönt att bara chilla lite. Men just nu sitter vi med hårinpackning i håret satt vi nånting gör vi ju. Får se vad som händer ikväll, kanske utgång, vi får se!

Ha en jätte bra torsdag allesammans så ska jag njuta allt vad jag kan av sommarlovets första dag,
PUSS ♥

image description

image description

image description

image description

image description
Som vanligt brukar allt sluta med att vi kommer hem till Lina skittrötta :)
Lite bilder från igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0