- Onsdag

Hejhej!
 
Sitter hemma hos Lina just nu, vi lyssnar på musik, hon packar lite medans och jag chillar vid datorn! Hon åker till nån fotbollscup om två timmar.. Alla mina närmaste vänner åker iväg och lämnar mig :( Jag ska chilla hemma, kolla på massa avsnitt från gossip girl. Kollar väl klart på alla avsnitt när dom är borta. Kommer bli tomt utan Lina :(
 
Ja, inte mycket mer kommer hända idag, jag går hem när Lina ska åka och då blir det massa avsnitt av gossip girl. Juste, mamma & moster fyller år idag, stort grattis till er ♥ Så familjen ska äta middag på resturang idag, sen ska jag hem igen och kolla på gossip girl. haha brist på liv? neeejdå.
 
ha en härlig onsdagPUSS
 
Bild från imorse, hihi


Kommentarer
You know who i am ;)

tjenare snygging

2012-06-27 @ 14:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0