- mat är kärlek

När man lyssnar på mig/smsar med mig så låter jag verkligen som världens tjockaste människa, jag äter seriöst hela tiden, alltid sugen på något och då tar jag alltid något att äta. Och jag kan äta huuuur mycket som helst utan att gå upp en smula i vikt. Det är så otroligt skönt, iof vill jag ju gå upp i vikt, därför fortsätter jag att äta hehe :D
 
När man inte har en kille att vara med för man ta andra alternativ, då väljer jag oftast att äta. För mat är kärlek. Jag vet inte hur många bilder jag har på min mobil som är på mat, snacks, läsk & ben&jerrys. Alltid när jag håller nåt i handen som ser gott ut så tar jag kort på det. En vana jag har.. 
 
Så ett stort tips till er som inte har någon boyfriend/girlfriend, börja proppa i er istället! Gör som jag, välj mat! Eller snacks. Eller glass. Eller bakelser. Eller läsk. Eller mat som inte riktigt är som mat utan det är något mittemellan som man kan små äta liksom. Eller frukt. ååååh vad gott allt låter! Jag är en matmänniska. En livsnjutare eller vad det heter haha. Jag vill verkligen att alla ska veta att jag faktiskt inte bantar eller nåt. Jag är bara naturligt smal. Jag älskar verkligen att äta och jag vill aldrig behöva göra något diet/matvanor eller nåt såntdär för jag kan inte välja bort mat som är så himla gott.. Okej, jag behöver verkligen en vän. Jag sitter och skriver om att jag älskar mat. Jag har inget liv. #foreveralone. Aja, nu vet alla det iaf. Jag skriver det igen, jag älskar mat!
 
 
maaaaaaat


Kommentarer
Linnea

Haha, jag är värkligen en matmänniska jag med men jag blir tjock till skillnad från dig, avis :(

2012-06-28 @ 00:20:43
URL: http://Www.welovee.blogg.se
jenny

hahahahahhahaha

2012-07-02 @ 19:11:51
URL: http://jennywiklund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0