- Måndag

Hej alla söta! :)

Är på väldigt bra humör idag, tack vare mina fina vänner som jag har, vad skulle jag göra utan er? Känns så otroligt skönt att det faktiskt är skolavslutning på onsdag! Taggar till tusen. Ett långt härligt lov är ju aldrig fel liksom? Plus att det är röd dag på onsdag, imorgon ska vi på museum och på tisdag nästa vecka ska min klass vara tillsammans någonstans och bara grilla och chilla hela dagen satt det är ju nästan inga "seriösa" skoldagar kvar! Så himla skönt.

Jag har varit med Sofia idag och vi övade på att gå i våra avslutningsskor. Haha.. Herregud. Men det gick ganska bra tillslut som tur var. Höll bara på att bryta foten och dö ett par gånger men det var inte så farligt haha. Sen gick vi in till henne och kollade på gossip girls. Eftersom hon var mitt i serien fattade jag inte ett piss, har aldrig sett det förut men det kanske blir nästa serie jag kollar på när jag sett klart how i met your mother. Sjunde säsongen är så himla bäst. Alla serier i how i met your mother är grymma men aa, det är något speciellt med säsong 7. hihi!

Imorgon som sagt blir det museum och sen ska jag bara hem och chilla tror jag, hoppas på bra väder så kan jag kanske ligga och sola hela dagen? Skulle inte tacka nej :) Sovmorgon imorgon också! hehe livet rullar på nu om man kan säga det så. Nu ska jag nog duscha och lite sånt, fixa inför imorgon. Ha det så bra hörni ♥ puss

image description


Kommentarer
Johanna

Kom till sorundafestivalen imorgon, panetoz ska komma dit och sen tror jag det ska vara någon dj lite senare också!

2012-06-04 @ 20:17:58
frida nyburg

Den utbildningen jag går (till frisör) får man lära sig lite om att styla och sminka också. Sedan kan man antingen plugga vidare som stylist eller plugga lite medan man jobbar som frisör. Jag vill ju ha en egen salong en dag och då är det bra att kunna allt det där, även att kunna pierca:)



Jo tack min dag var också bra:)



Händer idag då?



kram

2012-06-05 @ 06:26:17
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
li

Tack! Jadå, har du? :)

2012-06-05 @ 07:53:21
linnéa nilsson

Tack! Jadå, har du? :)

2012-06-05 @ 07:53:28
URL: http://lineanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0