- Måndag

Tjabaaa

Härligt att inse att det faktiskt är måndag fast jag inte har någon skola! Sommarlov asså ♥ jag har typ inte fattat själv än att det är sommarlov, det känns typ som en lång helg även om jag snart har varit ledig i en vecka :) Men skönt är det iaf, vänt på dygnet har jag iaf redan hunnit göra. Toppen. Men är det lov så är det.

Mamma som vanligt, lyckas alltid väcka mig innan hon ska gå till jobbet och tjata om något helt oviktigt, #trött #man #blir. men jag somnade typ om i samma sekund som hon stängde min dörr igen satt det var väl inget större problem. Värre hade det varit om jag var astrött men kunde inte somna om. Sånt hatar jag. Samma sak på kvällen när man försöker sova, hur trött som helst, känns som huvudet ska explodera så kan man inte sova. Man bara ligger där och stirrar upp i taket typ.. Inte ens jobbigt...

Jag kom hem rätt tidigt igår, vid kvart i elva typ och då gjorde jag kvällsmål och kollade på how i met your mother först men sen såg jag "the perfect man", jätte mysig film faktiskt. Kanske inte den bästa jag vet men det är rätt mysig. Jag gillar filmer där Hilary Duff är med. Hon är rätt bra :)

Idag... ska jag väl hitta på något med någon. Men jag har ju inga vänner :( haha jora, men jag vet inte vad jag ska göra. Vi får se, ska ha en låååång morgon och kolla på tv och äta mackor, haha. Eller morgon&morgon men nu iaf. 

Ha en toppen måndag även fast vädret kan ta sig ♥ PUSS


Min fina vän åkte till New York imorse, hoppas du har det bäst därborta så ses vi när du kommer heeem, loveyou bästa vän ♥ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0