- Lördag

Hej på er!

Är så himla seg idag satt det finns inte, kom hem vid 1 tiden inatt och gick och la mig direkt men kunde fan inte sova. Somnade typ vid 4 ist. Kul. Hatar att inte kunna sova. Sen kommer mamma in och väcker mig vid halv nio för jag är/skulle vara barnvakt då åt min lillasyster, inte kul alls. haha.. Usch hatar när någon tjatar på mig. Det värsta jag faktiskt vet. Bläää. 

Men aa, igår hade jag väldigt roligt faktiskt. Jag och Lina mötte upp några och spelade fotboll med dom. Just nu som sagt är jag ju barnvakt. Vet inte riktigt vad som händer sen. Det värsta av allt är att min mobil dog när jag kom hem inatt och jag hade ju såklart glömt laddaren hemma hos lina satt nu är jag hemma själv, med min lillasyster, och utan mobil. Kan det bli värre? Okej det regnar också, annars kunde jag ju solat eller nåt sånt. Ingen bra dag alls. 

Aja, ni får ha en bra lördag iaf ♥ PUSS




Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-06-17 @ 13:36:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0