- hur min dag sett ut

Hallå igen!
 
Sitter och skriver med en handukstulpan (eller vad heter det?) på huvudet, nyss duschat som ni kanske förstod! Jag tog faktiskt tag i saker jag ville göra idag. Jag gick ut och solade (okej.. bara en halvtimme men endå), jag städade (!!!!) mitt rum med dammsugare och allt och powerwalkade runt ringvägen! Grym jag är. Och ändå fast jag solade rygg i en halvtimme så fick jag ändå färg satt nöjd är jag! Jag det är väl det jag gjort idag. Jag kollade på gossip girl i två timmar ungefär också! Så himla bra serie, rekommenderar :)
 
Imorgon ska jag chilla igen, ingen stress alls! Sen ska jag iaf ge mig iväg till min syster & vi ska ha en super mysig systerkväll. Älskar att åka hem till Sara och mysa bara. Spela, snacka, kolla på film, äta massor. Och dagen efter det (lördag då alltså) så ska vi också iväg och kolla på hennes pojkväns match, han spelar amerikansk fotboll, det har jag aldrig kollat på förut så det ska också bli kul! 
 
Nu ska jag kolla på mer gossip girl och äta kvällsmål & glass!
Ha en bra kväll ♥ PUSS
 
Min kanin är seriöst den sötaste på jorden. Pluttskutt ♥


Kommentarer
"duärvackersomduär"

hejhej :p
Kikade in på din blogg, ja !
fin blogg :)
Jättesöt kanin ! hihi :D ville bara säga det :D
kram ifrån den som har hand om " duärvackersomduär "

2012-06-28 @ 23:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0