- en helt okej kväll

tjaaa
 
Har varit hemma hela dagen och det börjar kännas helt okej faktiskt. Skönt att göra ingenting ibland. Fast jag hade hellre gjort annat men eftersom jag inte har några val så kan jag ju inte göra något åt det.. :) Känns fortfarande tomt utan Lina här.. buhuuu jag kommer börja gråta, hon svarar inte på mitt sms heller.. Gör allt ännu värre. Och ja, Lina är min ända vän.. typ. Marie också men hon är ju i New York den bitchen.
 
Jag har min ♥♥♥ben&jerry♥♥♥ iaf, den räddade min kväll! Och Gossip Girl. Heter det "Gossip Girl" eller "Gossip Girls"? haha. Skriver alltid girls men sen suddar jag ut s:et för att det låter fel.. Aja, skit samma. SEEEN får ni jättejättejätte gärna skriva frågor i min frågestund som jag har nu för att jag har inget annat för mig liksåååm. Nu ska jag sätta på musik på spotify och sjunga med för jag är cool. 
 
Ha en bra onsdagskväll PUSS
 
random bild.. -från midsommar


Kommentarer
Ahmed

Hej tänkte bara fråga , vad har du för sorts objektiv på fin kamera !

2012-06-27 @ 22:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0