- eftersom jag har brist på liv..

..så uppdaterar jag igen :) Weey..

Lina som jag skulle ut med ligger hemma och sover så jag inte får tag i henne. Jääätte kul. Tack Lina :( Förstår verkligen hur mycket hon vill vara med mig, haha! Glädjen sprids ju liksom. Nej men jag är hemma fortfarande och jag vill verkligen ut härifrån snart innan jag vet inte vad. Bombar mig själv? haha men typ.

Har ätit middag iaf och det blev sånahär pommesfritt som ser ut som små bollar. Dom ser ut som köttbullar fast det är pommesfritt/potatis liksom & fläskfilé. Gott iaf. Äsch vad sitter jag och skriver. Jag är så uttråkad att jag skulle kunna sitta och kolla in i väggen och garva. Snälla kan någon rädda mig!!!!! 

Bajs på livet, tjaråå 



Kommentarer
amanda molander

hahah vad söt du är! potatiskroketter heter det :) <3

2012-06-23 @ 13:54:00
URL: http://amandamolander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0