- den tjugofjärde juni

Hallå där!
 
Söndag idag och jag har inte gjort ett skit. Har bara legat i sängen och kämpat i mig lite frukost.. Hatar att äta frukost. Men jag ska väl antagligen duscha snart och göra i ordning mig, städa rummet och sen söka upp någon/några att vara med. Helt forever alone när inte Lina/Marie är hemma :( bläää
 
Igår iaf, så sov jag till kl 16, var så hiiiimla trött efter midsommar, jag gick liksom och la mig direkt när vi kom hem vid 1 och ändå så sover jag som gott till 16? Galet trött jag måste ha varit. Iaf efter jag vaknat så städade jag rummet lite, gjorde i ordning mig och sen mötte jag upp sofia och vi åkte till ph och åt pizza & pommes. Sen gick vi till ica, köpte ♥ben&jerry♥ och efter det åkte vi till oliver och kollade på gossip girl. Jag kom innanför dörren vid tolvtiden och satte på en film och myste för mig själv. Kunde dock inte sova förens 04.45.. 
 
Min midsommar då, den var mysig! Släkten var hos mormor och firade midsommar där helt enkelt. Massa god mat & efterrätter, dans runt midsommarstången, sång&gitarr, massa kubbspel osvosv.. Ingen femkamp dock men det gjorde inte så mycket :) 
 
Och hörni, min vagel har försvunnit!!! Lycklig_tjej_98. Jag tror att jag får vaglar av att jag ofta sover med smink på, ingen bra idé. Det kanske inte alls har med det att göra men nu i fortsättningen kommer jag att tänka "om jag inte tvättar bort mitt smink kommer jag få vaglar och då kommer mitt öga svullna upp", satt det är ju bra iaf! Ett motto ungefär. Men nu väntar duschen och allt annat jag måste göra på mig satt jag måste sluta skriva nu! 
 
Ha en härlig söndag hörni ♥ PUSS
 
bild från midsommar! Lillasyster & jag ♥ 


Kommentarer
africanqueen!

Fett söta! ^^

2012-06-24 @ 17:51:47
URL: http://africanqueen.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0