- jag talar ut

Jag fick några frågor förut om varför jag inte tycker om min kropp och jag tänkte berätta lite nu. 
 
För det första så är jag väldigt smal.. Vilket jag faktiskt inte trivs med, jag vill ha lite mer fläsk på kroppen, lite mer fläsk överallt faktiskt ;) if you know what i mean. Jag vill inte ha lika beniga armar & ben, jag vill ha former på min kropp helt enkelt. Och det blir ju inte bättre av att folk alltid ska slänga fram någon kommentar över hur jäkla smal jag är. Tillexempel "ÅHERREGUD Maja, jag får runt min hand på ditt smalben, shiiiiiit, dags att börja käka eller?" kan vara typ så. Och det är då jag blir så himla sur för grejen är att jag käkar. Mycket. Mängder. Kilon. haha nej men ni fattar. Jag är ingen dietbitch som inte äter ett skit. Jag käkar massor!! Och det är inte alltid lätt att vara bland alla mina vänner som passar i alla kläder, kan låna massa jeans & byxor av varandra och dom passar perfekt. Jag kan liksom inte det för jag måste typ köpa specialjeans om något ska passa på mig.. haha nej, men typ. 
 
Jag hade lust att skriva av mig lite, jag är rätt nöjd över min kropp ändå. Det är den jag lever i liksom och jag kan inte göra så mycket åt saken, förutom att fortsätta käka (och det är helt okej för mig!!) haha. Så ni får inte tro nu att jag är världens största emo eller så för det är jag inte :) 
 
Ha det så bra alla söta ♥ PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josephine

Måste bara säga att du är sjukt vacker tjejen! :)

2012-07-09 @ 23:46:48
Fanny Strandberg

Du ska vara jättenöjd över din kropp! Har alltid velat ha ditt utseende, så himla fiiin!!

Svar: Åh tack snygging!! Skulle dö för ditt utseende! ♥
Maja Lindholm

2012-07-10 @ 23:01:23
URL: http://fannylovisas.blogg.se
- T H E A

Du är fin, även din kropp, så tro inget annat! ♥

Svar: Åh tack ♥!!
Maja Lindholm

2012-07-11 @ 19:22:59
URL: http://nattstad.se/misslindqvist
Madelen

Jag tycker din kropp är fantastisk Maja! De flesta tittar nog på dig i avund. Så grubbla inte så mycket och var bara sjukt nöjd med dig själv! Stor kram

Svar: Åh tack Madde! Det värmer när du säger så, kramaaar <3
Maja Lindholm

2012-07-20 @ 15:46:51
URL: http://blogg.veckorevyn.com/scinni
AEMK

Måste bara säga att jag tycker du har superfin kropp! Hihi, var bara tvungen att säga det! Skulle sjukt gärna byta kropp med dig!!! Kram

Svar: Åh tack Amanda! Värmer så mycket när du säger så, hihi kraaaam
Maja Lindholm

2012-08-01 @ 19:54:46
URL: http://aemk.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0