- Torsdag

Hej dääär
 
Idag är det torsdag, vaknade upp av världens sjukaste dröm.. Ni vet en sån där dröm som man vaknar upp i panik i och sen inser att det bara är en dröm? Så var det för mig..Scaary, eller den var inte läskig men den var bara så himla sjuk, går inte att förklara!
 
Lina sover fortfarande, och hon ligger laddaren och min mobil har dött så om jag tar laddaren kommer hon vakna och lina är inte rätt person att väcka på morgonen.. eller "morgon" o morgon, men inte en trevlig "hej-jag-har-nyss-vaknat-person".. Haha sen när jag vaknade också så känner jag att jag har en jävla läkerol i håret från igår.. Fräääscht. Kul att någon har sugit på den och sen slängt den på mig typ, för det kan ju inte varit jag som ätit den och sen spottat ut det i mitt egna hår liksom? Aja..
 
Idag har jag ingen aning om vad som kommer att hända, vi har inget planerat liksom.. Kanske skulle träffa min syster lite, men vi får se helt enkelt!
 
Ha en bra torsdag allihopaPUSS
 


Kommentarer
Josephine

Hej hej hemskt mycket hej! Jo nu är det såhär att jag tycker du är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär vacker! Och jag undrar vart du brukar handla kläder, för du har snygga kläder osådär :)

Svar: åh tack för alla dina fina kommentarer!!Jag brukar handla på typ olika affärer, dom man kan hitta i köpcentrum liksom, och sen brukar jag ibland låna kläder av mina systrar/kompisar, satt jag har väl ingen speciell affär direkt! PUSS
Maja Lindholm

2012-07-20 @ 11:52:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0