- Måndagen den 17 juli

Hejhej!
 
Idag har det varit ganska bra väder, varmt men det har varit blåsigt.. Varför börjar jag alltid inläggen med vad det varit/är för väder, som någon väderprognos, skitsamma... Så jag hängde på nixta ett tag, drog ganska snabbt därifrån för det var storm, jag och Marie gick hem till mig, chillade, åt några mackor sen åkte hon iväg. Då åkte jag hem till min kära pappa och har chillat här hela kvällen! Dagen har nog mest av allt spenderats vid min telefon, ni vill inte träffa mig när jag har hittat ett nytt spel.. Spelat "songpop" hela dagen haha.. Börjar bli ganska bra faktiskt ;)
 
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska iväg till min syster, eller så ska jag vara med Lina, har dubbelbokat lite hehe.. Men jag får se hur det blir! Det ordnar sig :)
 
Hoppas ni har haft en bra måndag allihopa, sovgott ♥ PUSS
 
me today
 
 
(oj, egentligen är det tisdag nu... men aja)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0