- Måndag igen

Tjatjaaaa
 
Måndag är ju i och för sig snart slut men jag sitter hemma och kollar på massa gamla minnen & bilder och jag har garvat satt jag fått ont i magen. Tack förflutna Maja för att du har varit så himla ful! hahaha... Kanske kan bjuda på några i något inlägg men inte nu :)
 
Idag har jag varit med fina vänner på nixta, badat & solat och chillat. Marie har äntligen kommit hem från new york. Saknat henne här hemma! Satt jag hade mycket att berätta för henne! Härligt. Åt på thai idag och efter nixta hade jag så himla ont i magen så jag trodde jag skulle dö eller nåt, åt maten för snabbt för det var så gott :( Så kan det gå ibland.. Men jag mår bra nu :D
 
Nu ska jag kolla på massa gossip girl avsnitt! 
Hoppas ni haft en bra måndag och att den fortsätter så, PUSS
 
Gammal bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0