- Måndag den 2 juli

Hallå där!
 
Idag är det måndag och jag har halvsovit mig fram hela dagen ungefär. Nej men jag gick upp vid halv 7.. Eftersom det var danslägret som började idag och jag somnade liksom vid 2 inatt satt man är inte så pigg efter bara 4-timmars sömn.. Nu är jag helt död kan jag ju tala om för er.
 
Dansläger imorgon igen, och på onsdag & på torsdag. Usch vad ont i huvudet jag har.. Är super super trött så vi får se om jag blir hemma hela kvällen kanske? Om jag inte får något bättre för mig kan jag ju lika gärna vara hemma. Men vi får se helt enkelt :) Gossip Girl finns ju alltid..
 
Nej, nu ska jag gå och hämta en glasspinne! (om ni ville veta alltså)
Ha en fortsatt bra dag allihopa PUSS
 


Kommentarer
Anonym

Skulle inte du kunna lägga ut lite bilder på outfits du har o favoritplagg o lite så. Älskar dina kläder & din blogg för den delen!

2012-07-04 @ 19:48:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0