- Got my ass back home

Hej alla fina människor!
 
Kom hem för två timmar sen, har seglat till gotland och varit där i två dagar och seglat hem igen med Marie och hennes mamma & pappa! Har varit super mysigt plus att marie och jag har två otroligt härliga dagar i Visby. Kunde knappast blivit bättre! Vi cyklade runt på en tandemcykel, solade&badade, åt massa glass, lyssna på musik och chillade framför utsiken med solnedgång, hade en photoshoot framför den bästa klottervägen någonsin (!!!), och gjort sååå mycket mer! Åh vad roligt det har varit, plus att jag har världens finaste vän, tack vare henne som det blev så bra också :) 
 
Nu när jag kom hem så åkte jag, mamma & syster till ica och köpte ben&jerry, goda mackor och sånt som jag vill ha hemma! Så jag ska väl ha en gossipgirl kväll hemma! Så mysigt :) JUSTE, måste berätta också att jag och marie stod vid killparfymerna och valde vilken som luktade godast och det är Diesels nya "only the brave", alltså seriöst, jag har testlappen hemma och jag har typ stoppat upp den i näsan för att den luktar så äckligt gott!! Alla killar köp den förfan!!!!
så jag kan gå och lukta på er istället sen ;) 
 
wääää vad den luktar gott!!!!!!
 
Nu ska jag redigera alla bilder från gotland! 
Ha en bra söndagskväll, PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0