- Den 14 juli

Helluuuuu
 
Sitter i mitt fula omgjorda rum (berättar snart..) med Lina & Sofia, vi gör fula videos med "funny talking mirrors", skrattar ju satt jag får ont i magen.. haha! Vi har segat hela morgonen och kollat på skräckfilm, fredag den trettonde, eftersom det var det igåååår, hehe :) Haha jag sitter bara och tycker att folket i skräckfilmer är så himla efterblivna så jag blir typ irriterad.. 
 
Jo, jag försökte göra om i mitt rum men det blev inge bra alls.. Allt ser förjävligt ut just nu och därför sa jag att vi sitter i mitt fula omgjorda rum, för det är fult. Och omgjort. Okej jag har inget att skriva om satt jag sitter bara och babblar om heeelt onödiga grejer. 
 
Ha en bra lördag allesammans, och hoppas ni inte hade allt för mycket otur igår ;) PUSS
 
bild från midsommar..


Kommentarer
Anonym

Vad heter din lillasyster? :)

Svar: Hon heter Louise :)
Maja Lindholm

2012-07-19 @ 16:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0