- Lördag

hej tjena hallå!
 
Wow, jag skriver ett inlägg äntligen! Längesen nu. Men jag hade fullt upp med dans och vänner i veckan nu satt jag har inte haft tid helt enkelt. Danslägret var verkligen jätte kul, haft en otroligt bra vecka, det ända var väl att gå upp tidigt men det var värt det. Live love dance ♥
 
Nu sitter jag hemma hos mig med lina! Vi ska snart gå ner och äta på thai, fyfan vad gott! I det här vädret också, ännu bättre!! Klart man ska äta thaimaten utomhus när man har chansen :) Men nu har jag inte tid att skriva längre!
 
Ha en bra lördag nu ♥ PUSS
 


Kommentarer
Josephine

Alltså du är verkligen vacker! En fråga bara, du har alltid så snygga kläder på dig, vart brukar du köpa din kläder? :)

2012-07-08 @ 23:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0