första december

alltså min lycka är obeskrivlig, jag är så jäkla glad över att det är december nu. Den finaste tiden på året är nu och jag ska njuta av varenda sekund, ska andas in hur det luktar med alla ljusen och lukten av vinter utomhus, stirra på allt julpynt och göra hundratusen snöänglar och köpa massa klappar och sjunga julsånger hela dagarna fram till julafton!!!! 
 
Igår kom tre av alla mina systrar hit och så hade vi myskväll och det var jätte mysigt! Idag är en av dom kvar + hennes tre barn, mina systerbarn alltså. Dom ska väl snart hem men jag funderar på om jag bara ska stänga ut världen och jobba ikapp i matten.. Vill inte få underkänt på sista matteprovet på höstterminen så kan ju vara bra om jag tar chansen när jag endå inte har något att göra och kör på matten. Men samtidigt så hatar jag algebra så himla mycket. Men aja, vi får se!
 
såg första avsnittet av årets julkalender också och den verkar väl helt okej, spelar ingen roll egentligen, bara den handlar om julen så är det lugnt för mig, lika mysigt att kolla på iaf! 
 
puss
 
det var även fotbollsavslutning i torsdags, vi körde lazerdome, askul även fast jag kom sist hela tiden...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0