- hemma idag

När jag vaknade imorse så kändes det som att jag hade fått en bomb i huvudet för det gjorde så ont att jag inte orkade röra mig. Så lilla jag fick stanna hemma idag. Känns lite bättre nu men jag är fortfarande seg i huvudet och de gör också ont fortfarande satt... Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft annat för mig! 
 
Kan ni fatta att det bara är 6 dagar kvar till julafton och 13 dagar kvar av det här året. Känns så skumt, det har gått så jäkla snabbt. Det är helt sjukt. Men det måste betyda att jag har haft ett bra år eftersom tiden går snabbt när man har roligt?:) även fast det också har varit lite mindre roliga delar av detta år också. Men man ska bara tänka tillbaka på det roliga, även fast det aldrig funkar men man får ju liksom se det bästa utav allting. Och dessutom aldrig ångra något som fått dig att le:)
 
nu tänkte jag baka lite, först kladdkaka o sen kärleksmums! Hihi 
 
Hade även dansuppvisningar hela helgen som gick bra :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0