- den tredje december

okej, det är härligt med snö och december, men herregud vad kallt det är utomhus alltså:( Vill knappt gå ut längre, det är för kallt... men jag ska inte klaga! Fint med snö och det är december, finaste tiden på året och det kan jag inte bli mer glad över
 
Idag slutade vi som varje måndag 13.20, jätte skönt. Dagen har rullat på som vanligt, åkte hem direkt med två mappar som jag skulle plugga på men tror ni jag gjorde det? Nej. Har varit både glad och jätte sur idag. Pallar inte med vissa människor alltså. Jag fattar inte vad de tänker med. Till och med dom som jag litade på. Livet är fullt med besvikelser säger jag bara. 
 
Nu ska jag vänta på att resten av familjen kommer hem och dessutom vänta på middagen, är jätte hungrig:( Men aja, ni får ha det bra! Pussssss
 
Jag & värdens finaste kille, finns ingen bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0