- 2 dagar kvar

December har gått så sjukt snabbt.. Det var ju nyss första december då jag satt överlycklig över att mysigaste månaden har börjat och nu är den snart slut.. Men inte än!! hehe
Hörni vi överlevde jordens undergång 2012, det är inte varje dag. Kul för oss. Jag, Sofia, Antonia, Lina och Emma satt inte bara livrädda mitt i natten och väntade på döden, haha nejnej. Inte alls.
 
Idag har jag också handlat de sista julklapparna, alltså jag älskar att köpa julklappar till andra och se när de öppnar dom och blir superglada, eller aa, och om dom inte blev superglada så låtsas dom ändå som att dom blev det:D Plus att stämningen vid jul är så himla mysig. Alltså åh jag älskar julen♥♥♥
 
Sitter just nu och kollar på mr&mrs Smith på kanal5 :) Myssss
Ha det så braaa, pussssss
 
Jag & finaste syster idag♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0