- Onsdag

Hej!
 
Inget av vad jag hade planerat idag hände.. Eller aa förutom att Marie och jag skulle chilla hela dagen fram tills middagen! Det var mysigt iaf :) En bra vän helt enkelt ♥ Kvällen spenderas väl med att plocka i rummet, städa och kolla på film typ. Kan väl vara mysigt det också men defenetivt inte vad jag hade hoppats på. Skitsamma..
 
Det har varit en bra dag iaf, nu känner jag mig fett äcklig, ni vet den känslan när man chillat hela dagen och svettats och håret blivit äcklig och sånt? Så känner jag mig nu.. Plus att sängen är full med chipssmulor och sånt.. usch! Så det ska städas helt enkelt, ...och duschas! Jätte intressant inlägg, i knooow..
 
Ha en bra onsdag allihopa, PUSS
 
En bild på mig från Gotland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0