- Måndag

Slutade tjugo över ett idag vilket var otroligt skönt, och idag fick vi reda på hemkunskapsgrupperna (om vilka som skulle ha sovmorgon/inte) och jag ska börja 10.35 på tisdagar hela den här terminen! Hur skönt? Så jävla lycklig haha! Sen slutar vi runt tre men det är lugnt om man börjar så där sent :D aaaah, glad_tjej_98
 
Idag efter skolan har jag inte gjort så mycket, tränade in glosorna som vi har i läxa denna vecka men det tog ju inte så lång tid liksom. Sen har jag bara chillat, sjunger alltid massa låtar när jag är hemma och inte har något att göra så ja haha, det är väl det jag gjort. Får se vad som händer senare, är inte riktigt säker än. 
 
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0