- Friday bitches

Heeeeej
 
Dålig på att uppdatera men det får bli som det blir, jag orkar inte ha press på mig att uppdatera min blogg för då blir det ändå bara dåliga inlägg. Inte för att någon läser min blogg iaf, haha foreveralone.
Jag och sofia är hemma hos henne vilket fall och gör i ordning oss, eller jag är redan klar men sofia gör iordning sig för vi ska iväg på ung08, kolla läget! Säkert inte ens kul men endå. Så vi har något att göra iaf :)
 
Var hos friösen imorse och slingade håret, klippte topparna också. Känns som jag har världens kortaste hår nu :( Men det växer väl ut fort förhoppningsvis. Men nu ska jag inte sitta och skriva här mer, skolan börjar ju på tisdag och då kommer det nog bli bättre uppdatering!
 
Ha en bra fredag/helg, PUSS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0